English

Η Barphone δημιουργεί για πρώτη φορά το Barphone Secure Payment Application (BSPA)


Μία από τις συνέπειες της πανδημίας Covid-19 είναι η ραγδαία αύξηση της τηλεργασίας. Πολλές εταιρείες και οργανισμοί αναγκάστηκαν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους με το ανθρώπινο δυναμικό τους να εργάζεται πλέον εξ’ αποστάσεως. Κάποιες από τις εταιρείες αυτές ανήκουν σε κλάδους όπως το retail, το contact center, και ο πυρήνας της επιχειρησιακής τους λειτουργίας εστιάζεται στην εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών, τη διεκπεραίωση παραγγελιών/πωλήσεων κ.ά.

Κατανοώντας τις ανάγκες των πελατών της για γρήγορη και ασφαλή παροχή υπηρεσιών είτε από το σπίτι είτε από τον χώρο εργασίας,  η Barphone, μια από τις ηγέτιδες εταιρείες στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, δημιουργεί για πρώτη φορά το Barphone Secure Payment Application (BSPA). Πρόκειται για ένα σημαντικό εργαλείο στη διάθεση των εταιρειών retail και contact center, καθώς επιτρέπει τη γρήγορη και ασφαλή διαδικασία πληρωμής.

 

Το BSPA, το οποίο λειτουργεί σε όλη την γκάμα των Avaya Aura Contact Center λύσεων, δίνει στον agent τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει μία ασφαλή μέθοδο οικονομικής συναλλαγής μέσα από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας. Η λύση είναι συμβατή με το PCI (Payment Card Industry) standard και επιτρέπει την ασφαλή μετάδοση ευαίσθητων πληροφοριών της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χρησιμοποιώντας ήχους DTMF για φωνητικές κλήσεις ή ασφαλείς συνδέσμους web για συνομιλίες (chat) ή email. Τα ευαίσθητα δεδομένα της συναλλαγής μεταδίδονται και χρησιμοποιούνται με ασφαλή τρόπο, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους και επιτρέποντας έτσι εναλλακτικούς τρόπους εργασίας, όπως το «Work at Home».

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το BSPA δεν απαιτεί αλλαγές στην ανάπτυξη ή διαμόρφωση της εφαρμογής για την ενσωμάτωσή της σε οποιαδήποτε web σελίδα αγοράς, γεγονός που οδηγεί σε μηδενική συντήρηση και ανθεκτικότητα σε αλλαγές. Το zero integration (μηδενική ενσωμάτωση) συνοδεύεται επίσης από βελτιωμένη ασφάλεια, οπότε τα στοιχεία της κάρτας πληρωμής καλύπτονται και δεν είναι ορατά στον agent σε οποιοδήποτε στάδιο ολοκλήρωσης διαδικτυακών πληρωμών. Με μία απλή ενέργεια drag & drop, o contact center agent μπορεί να μεταφέρει  τα στοιχεία της συναλλαγής που συλλέχθηκαν σε οποιαδήποτε web σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς. Με τo παρεχόμενο browser plugin, ο agent παρακολουθεί και ελέγχει τη διαδικασία συλλογής στοιχείων της κάρτας πληρωμής και μπορεί να καθοδηγήσει τον πελάτη, διατηρώντας παράλληλα το απόρρητο και την ασφαλή μετάδοση δεδομένων. Αυτό συμβαίνει γιατί ο agent βλέπει μόνο χαρακτήρες αστερίσκου αντί για τα πραγματικά ψηφία, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα του παρέχει οπτικές ενδείξεις για το πόσα ψηφία έχουν συλλεχθεί, αν ο αριθμός της κάρτας είναι έγκυρος, τον τύπο της κάρτας κλπ.

Το BSPA σημαίνει συμβατότητα με PCI, ασφάλεια, zero integration και προστασία των δεδομένων, όχι της συσκευής. Η Barphone, Diamond Partner της Avaya, και με πολυετή εμπειρία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι βρίσκεται δίπλα στον πελάτη και αφουγκράζεται τις ανάγκες του.









Login
.

Contact

Communication Solutions
PO Box 50904 Kalogreza
14203 Athens
Tel.: 6977282416
E-mail: info@comsol.gr




Social





Newsletter


Leave your mail here.
|


active³ 5.3 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Disclaimer