RealTimeAnalytics: Το κλειδί για την εξαγωγή των customerinsights και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Έρευνα του HarvardBusinessReviewAnalyticsServices με την υποστήριξη της SAS
- Το 58% των ερωτηθέντων παρατήρησε σημαντική αύξηση στοcustomerretention και το loyaltyως αποτέλεσμα της χρήσης customeranalytics
- Το 60% των ερωτηθέντων δήλωσε πως η δυνατότητα χρήσης των real-timecustomeranalyticsγια τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους είναι εξαιρετικά σημαντική σήμερα
Αθήνα, 09Ιουλίου 2019 - Το HarvardBusinessReviewAnalyticsServicesπραγματοποίησε έρευνα για τα RealTimeAnalyticsτον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2019, στην οποία συμμετείχαν 560 businessleaders. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της SAS, της Intelκαι της AccentureAppliedIntelligence. Περίπου 2 στους 3 ερωτηθέντες δήλωσαν πως τα real-timeconsumeranalyticsείναι σημαντικά για την συνολική επίδοση του οργανισμού τους σήμερα, ενώ ακόμη περισσότεροι – σχεδόν 8 στους 10 – δήλωσαν πως θα παίξουν σημαντικό ρόλο μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
Οι πελάτες σήμερα έχουν υψηλές προσδοκίες και περιμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν σε αυτές όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή.Ανταποκρίνονται σε εμπειρίες που είναι επίκαιρες, στοχευμένες και ειδικά διαμορωμένεςγια τις δικές τους ανάγκες – ενώ απορρίπτουν εκείνες που δεν είναι. Για να ικανοποιήσουν αυτές τις απαιτήσεις των πελατών, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιήσουν τα brandτους αξιοποιώντας τα real-timeanalytics. Πλέον, αυτό είναι εφικτό χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το InternetofThingsκαι το cloudcomputing. Τα προηγμέναcustomerdataanalytics, σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες και ακρίβεια, δεν είναι απλά χρήσιμασήμερα – είναι επιτακτικά για τις εταιρείες που θέλουν να αποκτήσουν καλές σχέσεις με το κοινό τους.
ΗSASσυνεργάστηκεμετοHarvardBusinessReviewAnalyticsServices, μεστόχονα εξετάσει πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα τάση για τους σύγχρονους businessleadersκαι να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον του κλάδου των analytics. 560 businessleadersανταποκρίθηκαν στην έρευνα εκ των οποίων το 54% εργάζεται σε οργανισμούς άνω των 10.000 εργαζομένων και το 61% κατέχει θέση seniorή executivemanagement. Οι τομείς στους οποίους εργάζεται η πλοιοψηφία των ερωτηθέντων είναι ο τραπεζικός τομέας, ο τομέας της υγείας, ο τομέας του λιανεμπορίου, ο κατασκευαστικός τομέας, οι τηλεπικοινωνίες και ο τομέας των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.
Τα βασικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν πό την έρευνα παρατίθενται παρακάτω:
- Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες – 58 τοις εκατό – δήλωσαν πως η εταιρεία τους παρατήρησε σημαντική αύξηση στο customerretentionκαι το loyaltyως αποτέλεσμα της χρήσης customeranalytics.
- Λίγοι πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των real-timecustomeranalyticsτους προσέφερε σημαντικά καλύτερη κατανόηση αλλά και ενδυνάμωση του customerjourney.
- Περίπου οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν πως η χρήση των customeranalyticsπροσέφερε σημαντική αύξηση στα έσοδα της εταιρείας τους
- Περίπου τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν πως έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για λύσεις real-timeconsumeranalyticsσε σχέση με την περασμένη χρονιά
Η τάση των real-timeconsumeranalyticsξεκίνησε από ορισμένους καταναλωτικούς κλάδους – και πιο συγκεκριμένα από τολιανεμπόριο, τον τραπεζικό τομέα και τις τηλεπικοινωνίες που αποτέλεσαν τους earlyadapters. Ενώ αυξημένη χρήση παρατηρείται και από τις εταιρείες που γεννήθηκανστην ψηφιακή εποχή. Αυτές οι εταιρείες εξοπλίζουν τους εργαζομένους τους με real-timedataκαι εργαλεία με στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.
Για τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας και το σχετικό whitepaperεπισκεφθείτε το παρακάτω link: https://www.sas.com/content/dam/SAS/en_us/doc/whitepaper2/real-time-analytics-109676.pdf
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ SAS
HSAS είναι ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων. Μέσω καινοτόμων λογισμικών και υπηρεσιών, η SAS εμπνέει τους πελάτες σε όλο τον κόσμο να μετατρέψουν τα δεδομένα σε γνώση. Από το 1976 η SAS δίνει στους πελάτες της “ΤhePowertoKnow®” (www.sas.com/greece).